woensdag 4 januari 2012

Creativiteit op een stokje

Studeren haalt altijd het slechtste in de mens naar boven. Daar, een zekerheid zoals je er geen 2 hebt. Neem nu mij. Buiten het feit dat Hazelland en HD nog nooit zo up to date waren, ben ik maar een griezelig afkooksel van een nabootsing van een aftreksel van een schijnvertoning van een mens. Om maar een vergelijking te geven.
Mijn sociaal leven is zo goed als dood. Mors en begraven, zo je wil.
Mijn studeerplek is zo mogelijk nog chaotischer, mijn wil om buiten te komen zero punto zero zero zero.. Obsessies nemen ongeziene proporties aan : donuts, tandpasta, handcremes, hairtutorials,..
Toch moet gezegd, dat deze hyper-focus periodes ook hun vruchten afwerpen. Een blog met wat fotomateriaal over wat mijn creativiteit al eens tot stand heeft laten komen. Per toeval.

PROJECT 1  : DE STOEL


Deze stoel maakte ik voor de verjaardag van mijn vriend, die zijn eigen barbierzaak heeft in hartje Ranst. Op een bepaald moment kampte hij vanwege zijn overweldigde populariteit met een tekort aan zitplaatsen voor wachtenden. Daar ging een lampje aan in mijn hoofd. Gelukkig woon ik op een erf waar er een heleboel dingen rondzwerven zonder naam, die altijd wel eens van pas komen. Enter, de oude keukenstoel van mijn grootouders. En nog leuker, enter de oude (1980!) Spaanse Reader's Digest!


le chair




het zitvlak
Leuk extraatje : krantenkop met zijn eigen koppie








sluipereclamepuntbe : http://www.barbierdendries.be/


PROJECT 2 : DE KERSTKRANS

want scheermesjes in een krans zijn heel gewoon. 





PROJECT 3 :  DE ZILVEREN DINOPLANTER

Binnenkort een heel leuke post op HectorDoctor over deze animal planters, met nog meer dieren, hou dus zeker in de gaten! Voor als je dit nog niet deed, that is. 


 Meet mister T Rex! 





4 opmerkingen: