donderdag 16 september 2010

Granada y dos cervezas por favor!

Sinds wanneer zijn we zo'n bende vegeterende schimmels geworden ?
Sinds wanneer kunnen we niet meer zonder sociale netwerksites?
sinds wanneer is het leuker publieke post kwistig over het web te gooien, in plaats van te zeveren in real life ?

Ik weet dat ik een preker ben in schapenbont.
Want na een heerlijke leventje ( 4 maanden) zonder facebook, moet ik schoorvoetend op mijn stappen terugkeren. Niet vrijwillig echter, maar onder lichte tot zware dwang van mi amigos. Maar dat is hen vergeven. Het feit dat ik vatbaar ben voor verslavingen aan sociale netwerksites is uiteindelijk hun schuld niet. Dat ik mezelf 'snachts bevind op het profiel van iemand die ik niet ken, kijkend naar foto's van honden van mensen die ik niet ken, is uiteindelijk hun schuld niet. En een halfjaartje erasmussen vraagt ook om drastic measures. Plus ik moet ook nog vrienden hebben als ik weer thuis kom, haha, ha, haha. Nee jongens, ik zal jullie missen, jullie zijn de beste! En nu voor jullie, zal ik facebook weer activeren. Het is graag gedaan. Jullie betalen de rehab.

Put your hands up for Granada !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten